четвер, 12 січня 2017 р.

Улюблені поети Придніпров’я
Готуємося до участі в регіональній кампанії
Нещодавно в Широківській районній бібліотеці було велелюдно. До книгозбірні завітали представники різних закладів та установ нашого району, а також усі ті, хто любить і читає книги. Для гостей була презентована книжкова виставка «Поетичні обрії земляків». Біля виставки працівники бібліотеки провели огляд літератури на тему «Мій край – залишусь я з тобою!». Насамперед вони ознайомили читачів із збірниками віршів письменників нашого регіону, зокрема – Олександра Пільонова, Миколи Олексієнка, Павла Глазового, Людмили Красулі, Валентини Курило та Ірини Гончаренко. Також відвідувачі мали змогу переглянути різні антології поезії та альманахи літературних студій нашого ріднокраю, а ще деякі історико-краєзнавчі дослідження Придніпров’я, представлені на вищезгаданій виставці.
Ця виставка та проведений огляд літератури – один з підготовчих етапів до регіональної кампанії «Улюблені поети Придніпров’я», яка, як заплановано, проводитиметься з 1 лютого по 30 вересня 2017 року в межах проекту бібліотек Дніпропетровщини «Читаємо разом».
«Ми повинні постійно формувати та підтримувати потужний, невгасимий інтерес до творчої спадщини поетів нашого регіону, – вважає директор РКЗ «Широківська районна бібліотека» Лілія Бондарчук. – Потрібно регулярно просувати та усебічно популяризувати поетичні доробки наших земляків шляхом активізації інформаційної, просвітницької діяльності та сучасних інтернет-технологій. Зрештою це і є одне із провідних завдань регіональної кампанії «Улюблені поети Придніпров’я».
Завідувач краєзнавчого сектору Світлана Курочка ознайомила відвідувачів книгозбірні із умовами проведення вищепойменованої кампанії. Також розповіла, що на базі Широківської районної бібліотеки запланована зустріч із відомим поетом Придніпров’я, автором гімну Широківщини Олександром Пільоновим. А ще запропонувала присутнім прочитати поетичні рядки згаданого письменника на конкурсі читців-декламаторів «Читаємо разом поетів Дніпропетровщини», який є одним із головних заходів регіональної кампанії «Улюблені поети Придніпров’я». Більш детальну інформацію про заходи, які проводитимуться в межах цієї кампанії, можна почерпнути на інтернет-порталі «ДніпроКультура» або ж зателефонувати за номером: (05657) 2-90-63. Тож, чекаємо на конструктивні і оригінальні поради, пропозиції стосовно проведення заходів у межах регіональної кампанії «Улюблені поети Придніпров’я».



Немає коментарів:

Дописати коментар