середа, 24 лютого 2016 р.

«Ні! Я жива, я буду вічно жити…»

24 лютого в Чапаєвській сільській бібліотеці відбувся конкурс читців-декламаторів «Ні! Я жива, я буду вічно жити…» до 145-річчя від дня народження геніальної доньки українського народу Лесі Українки.
27 учнів  2-9 класів Чапаєвської СЗШ прийняли активну участь у конкурсі. Всі учасники відзначилися високою майстерністю виконання віршів видатної поетеси. За одноголосним рішенням журі  переможцями конкурсу стали Болотова Уляна (2 клас) та Класс Роман (9 клас) – 1місце. 2 та 3 місце  дісталося Янківській Анастасії (3 клас), Пузіну Владиславу (4 клас), Пузіну Денису (4 клас), Москаленко Олегу (3 клас).

Члени юнацького клубу «З народних джерел», що діє при бібліотеці – учні 9 класу – ознайомили учасників заходу  з цікавими фактами з життя і творчості Лесі Українки. А наприкінці заходу діти переглянули книжкову виставку «Ні! Я жива. Я буду вічно жити …» та прослухали бібліографічний огляд літератури «Леся Українка – геніальна донька українського народу».








Немає коментарів:

Дописати коментар