середа, 7 квітня 2021 р.

«Здоров’я – найвища цінність людини»

Народна мудрість говорить: «Найбільше багатство людини – здоров’я». Або ж так: «Здоров’я в аптеці не купиш».

І дійсно, здоров’я не купиш, його потрібно заслужити постійною роботою над собою, над своїм розумом, над своїм тілом, над своїми звичками. І щоб бути здоровим, треба вести здоровий спосіб життя.

А що таке здоровий спосіб життя, гігієна, чистота, здоров’я, які бувають шкідливі звички, а які є корисними розбирали сьогодні працівники дитячої бібліотеки разом зі своїми помічниками – юними книголюбами, учнями 3-В класу КЗ «Широківська школа №1 ЗСО» під час пізнавальних посиденьок  «Здоров’я – найвища цінність людини».

Дітлахи взяли активну участь у турнірі «Правила здоров’я», відповідали на ігрові запитання «Так чи ні», пройшли тест «Гігієна. Чистота. Здоров’я», переглянули мультфільм про корисні звички.

А наостанок трішечки попрацювали з такою корисною звичкою, як РУХ: весело пограли в рухливі ігри, порозважалися.

Будьте завжди здорові, наші маленькі читайлики!









Немає коментарів:

Дописати коментар