пʼятниця, 22 червня 2018 р.

«Сучасна публічна бібліотека: формуємо власний бренд»



Що таке бренд? Який він? Які його складові? Чи потрібно це бібліотекам?
Все це сьогодні розбирали під час творчої лабораторії для бібліотечних працівників Широківської селищної об’єднаної територіальної громади «Сучасна публічна бібліотека: формуємо власний бренд».
Сільська бібліотека була і залишається острівцем збереження національної культури, народних традицій і звичаїв, історії свого села. Вона є територією духовності і знань, помічником в освіті, професійному становленні, організації дозвілля. І, звісно, вона також хоче виглядати привабливою, модною і  бути затребуваною. А для цього їй необхідно виробити свою певну стратегію розвитку, виділитися не тільки серед інших закладів у своїй місцевості, а й серед інших бібліотек, стати частиною історії своєї місцевості, віднайти свою нішу в новітньому інформаційному суспільстві. В цьому книгозбірні може допомогти правильно обраний шлях «брендування» – перетворення установи на «третє місце» в житті кожного мешканця місцевої громади.
Основи «брендування» було висвітлено у консультаційному подіумі: «Брендінг у бібліотеці: необхідність та можливості», «Краєзнавча діяльність бібліотек: традиції та інноваційний підхід», «Портал «ДніпроКультура», як складова територіального брендінгу публічних бібліотек Широківської ОТГ». А під час творчої студії «Сучасна бібліотека: переформатування діяльності» завідувачі сільськими бібліотеками Широківської ОТГ самі вчилися визначати роль, місце, застосування і просування бібліотечного бренду в сучасних умовах.
Цікавим та корисним стало інтерактивне заняття «Давайте всім розповімо про себе…», під час якого було проведено майстер-клас по створенню сторінки бібліотеки в соціальній мережі Facebook. А презентація домашнього завдання «Сторітеллінг» – створення історії «Жила-була бібліотека» нікого не залишив байдужим. І яких тільки історій ми сьогодні не почули! Та головне, що всі вони позитивні, зі щасливим завершенням та приписом: «Далі буде…».





Немає коментарів:

Дописати коментар